انواع کلاسها

کلاسهای عادی ترمیک :

کلاسهای عادی ترمیک به صورت دو روز در هفته و با توجه به سطح کلاس در ساعات مختلف روز از 8 صبح تا 10 شب برگزار می شود .این دوره ها 21 جلسه می باشد .جلسه دهم در هر ترم آزمون میان ترم و آخرین جلسه هر ترم آزمون فاینال برگزارمیگردد. آزمون speaking نیز از سطح سوم به بعد به این آزمون ها اضافه می شود . نمرات کنفرانس و فیلم که محتوای آنها با توجه به سطح متغیر می باشد، جزء نمرات کلاسی محسوب می شود و با نمرات آزمون میان ترم و پایان ترم جمع می شود . منبع آموزشی اصلی این دوره ها کتابهای جدید و بسیار پرمحتوای Top Notch می باشد.در کنار کلاسهای حضوری زبان آموزان می توانند از کلاسهای غیر حضوری یا نیمه حضوری این دوره ها نیز استفاده نمایند.

کلاسهای نیمه فشرده :

تفاوت کلاسهای نیمه فشرده با عادی در تعداد جلسات هفتگی می باشد .این کلاسها به صورت 3 روز در هفته برگزار می گردد و طول مدت هر ترم یک ماه و نیم می باشد که سریعتر از دوره عادی می باشد و زبان آموز قادر است در هر فصل از سال دو ترم را سپری کند .این کلاسها به خصوص برای افرادی که برای رسیدن به هدف عجله دارند بسیار مفید و کارآمد می باشد .

کلاسهای نیمه فشرده نیز در بازه های زمانی 2 ساعته از 8 صبح تا 10 شب برگزار می شود .

این دوره ها در 4 سطح اول 20 جلسه و در 4 سطح دوم 21 جلسه می باشد .جلسه دهم در هر ترم آزمون میان ترم و آخرین جلسه هر ترم آزمون فاینال برگزارمیگردد. آزمون speaking نیز از سطح سوم به بعد به این آزمون ها اضافه می شود . نمرات کتاب داستان و فیلم که محتوای آنها با توجه به سطح متغیر می باشد، جزء نمرات کلاسی محسوب می شود و با نمرات آزمون میان ترم و پایان ترم جمع می شود . منبع آموزشی اصلی این دوره ها کتابهای جدید و بسیار پرمحتوای Top Notch می باشد.در کنار کلاسهای حضوری زبان آموزان می توانند از کلاسهای مجازی (الکترونیکی )این دوره ها نیز استفاده نمایند.

تفاوت دیگر این دوره ها با دوره های عادی برگزاری یک جلسه کلاس بحث آزاد (free discussion ) به صورت رایگان برای کلیه سطوح می باشد .

کلاسهای جمعه :

این کلاسها ویژه شاغلین و یا افرادی است  که امکان حضور در روزهای دیگر را ندارند .این کلاسها از  9صبح تا 8 شب می باشد و هر جمعه دو جلسه برگزار می گردد و هر ترم آن 3 ماه به طول می انجامد .

محتوای آموزشی و تعداد جلسات هر ترم  مشابه کلاسهای ترمیک عادی می باشد ، با این تفاوت که دو جلسه کلاس پشت سر هم در یک روز (جمعه) تشکیل می شود .

کلاسهای شبانه :

این کلاسها اغلب برای شاغلین و کسانی که در طول روز فرصت شرکت در کلاسها را ندارند ،تدارک دیده شده است و برای رده سنی بالای بیست سال می باشد و معمولا” در ساعت 8 شب برگزار می گردد .

محتوای آموزشی و تعداد جلسات هر ترم  مشابه کلاسهای ترمیک عادی می باشد.

دوره های پیشرفته (Advanced) :

این دوره  در 6 ترم برگزار می گردد و کلیه زبان آموزانی که بعد از 8 ترم متقاضی ادامه تحصیل باشند می توانند برای ارتقاء و توسعه معلومات زبانی خود  در این دوره ها ثبت نام نمایند.

منبع آموزشی این دوره ها نیز ادامه کتابهای  Top Notch با نام summit  می باشد .این دورها نیز همانند دوره های ترمیک عادی به صورت دو روز در هفته برگزار می گردد .طول مدت هر دوره 2 ماه و نیم الی 3 ماه می باشد . این دوره ها نیز 21 جلسه می باشد .جلسه دهم در هر ترم آزمون میان ترم و آخرین جلسه هر ترم آزمون فاینال برگزارمیگردد. آزمون speaking نیز به صورت جداگانه برگزار می گردد. نمرات کنفرانس و فیلم جزء نمرات کلاسی محسوب می شود و با نمرات آزمون میان ترم و پایان ترم جمع می شود .

کلاسهای ویژه خردسالان ،کودکان و نوجوانان :

این دوره ها در مجتمع تخصصی کودکان و نوجوانان ،در فضایی تخصصی و ویژه ، بصورت دو روز در هفته و به شکل ترمیک برگزار میگردد.

کلاسها از ساعت 8 صبح الی 21 در بازه های زمانی مختلف برگزار میگردد.

دوره های این گروه در ترمهای پاییز و زمستان با توجه به چرخشی بودن برخی مدارس ،بصورت ویژه جهت سهولت کار والدین و زبان آموزان عزیز در بعدازظهرها و بین ساعت 18 الی 21 برگزار میشود .