همکاری با ما

جذب پرسنل

افرادی که تمایل دارند بعنوان پرسنل و کارکنان واحدهای اداری یا آموزشی در این مرکز مشغول به کار شوند ،لازم است با اداره منابع انسانی در تماس باشند و رزومه خود را به آن واحد تحویل نمایند.

ارتباط با اداره منابع انسانی : office@iranitl.com

جذب مدرس

کلاسهای تربیت مدرسبه منظور ارائه خدمات آموزشی به زبان آموزان،زبان آی تی از متدهای معتبر در آموزش مدرسان خود بهره میگیرد. این دوره ها برپایه نیازهای زبان آموزان و با توجه به نوع کتابهای آموزشی مرکز در جهت ارتقا مهارت های زبانی طراحی شده و به مدرسان آموزش داده می شود.

گفتنی است اساتیدی که واحد شرایط شناخته شوند، می توانند پس از دوره آزمایشی به عنوان اساتید تمام وقت در زبان آی تی استخدام شوند .زبان آی تی از بدو تاسیس با سالها تجربه موفق در برگزاری دوره های تربیت مدرس یکی از معتبرترین مراکز تربیت مدرس زبان انگلیسی بوده است .در طول دوره ،در کنار ذراندن سرفصل های متنوع روش تدریس تا عناوین بسیار کاربردی مدیریت کلاس ،متقاضیان شاهد 20 ساعت تدریس زنده و نیز 15 ساعت تمرین تدریس عملی توسط خودشان (DEMO) و 3 ساعت جلسه بازخورد خواهند بود .سپس نتایج نهایی دوره اعلام شده و جهت تدرسی در کلاسهای واقعی به واحدهای تابعه اعزام می شوند .افرادی که تمایل به تدریس در موسسه زبان آی تی دارند،می توانند پس از طی مراحل زیر،به عنوان مدرس در این مرکز فعالیت نمایند.

1- اعلام آمادگی متقاضیان از طریق تکمیل فرم درخواست تدریس به صورت حضوری و یا به صورت آنلاین

2- شرکت در آزمون کتبی

3- شرکت در مصاحبه فردی و گروهی

4- شرکت در دوره های آموزشی

5- شرکت در دمو (تدریس)

‌پس از پایان دوره TTC از شرکت کنندگان آزمون عملی بعمل آمده و پذیرفته شدگان یک ترم به صورت آزمایشی فعالیت نموده و سپس به عنوان مدرس در زبان آی تی استخدام می شوند . مدارک زیر می بایست توسط قبول شدگان دوره TTC، در اولین جلسه پس از اتمام دوره و قبل از شروع دوره آزمایشی به اداره کل آموزش ارائه شوند:

*شش قطعه عکس 4×3

*دو سری کپی از تمام صفحات شناسنامه

*دو برگ کپی از کارت ملی

*دو برگ کپی از کارت پایان خدمت یا معافیت

*دو برگ کپی از آخرین مدرک تحصیلی

*دو برگ کپی از مدارک دوره های آموزشی و تخصصی

*دو برگ رزومه کاری به زبان انگلیسی1

6- پذیرفته شدگان قبل از آغاز به کار بایستی حداقل 3 جلسه از کلاسهای جاری موسسه را از آغاز تا پایان جلسه مشاهده کرده و گزارش کتبی تهیه نمایند. ضمنا” در طول مدت کاری نیز می توانند از کلاسهای همکاران خود بازدید نمایند .ضمنا” بازدید کلاسی آبزرور اداره بازرسی و نظارت اداره کل آموزش در طول برگزاری کلاسها هر ترم انجام می شود .

لطفا فرم زیر را تکمیل فرمایید











    مجردمتاهل




    اطلاعات تحصیلی




    سوابق تدریس